آیینه ها....


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

آیینه ها لطف دارن و گرنه ما داغون تر از این حرفاییم!!!






نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:16---9 آبان 1392
هه اشکال نداره چشات ضعیف شده دیگه .

mahdi
ساعت15:42---3 آبان 1392
درود.
دقیقا منظورت از رفتنم چی بود متوجه نشدم!!
ممنون اجی راستش اسمت برام اشناس ولی زیاد به جا نمیارمت شرمنده ها
پیر شدیم رف دیگه خخخخ
در هر صورت سپاسگزارم ک بهم سر زدی و نظر گذاشی من شمارو با افتخار لینک کردم خوش حال میشم وبمو داخل پیوندات ببینم!!!
راسی اپم ها قابل دونستی یه سر بزن
در ضمن نظر یادت نره ها
فدات با کله


Fatemeh
ساعت11:32---2 آبان 1392
اه اه اه اه اه اه اه اه اههههههههههههههههه





حیف نظرام که نابود شدن .











اون وقت بگو یه بار بفرستی میاد .





دو بار میفرستادم الآن اومده بودا .





راستی آی کیو چرا واسه آدرس دادن از





اسمای دیگه ی لوکس استفاده نمیکنی ؟؟





من لینکت کردم .





با دوتا آدرس زیر هم وبت میاد هم لینک





میشی خانوووووووووووووووم .





loxtarin.com.چتردلتنگی





mahtarin.com.چتردلتنگی








به این آدرسی که برات گذاشتم اگه تونستی یه سر برو .





دم لوکس گرم ولی امکاناتش توپه ///
پاسخ: یه چیزی بگم فش میدی اومده بود نظرات مو ندیدوم


Fatemeh
ساعت11:19---2 آبان 1392
برو بابا .



آبی می پوشیدی افتضاح میشد دختر .





من کلی نظر گذاشته بودم .



نرسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نه همینایی که تایید کردمه اینترنتم داغونه هیچ وبیو باز نمیکنه برو تو پست ثابتم یکی به اسم مهدی نظر گذاشته چیزی گیرت اومد بوگو بزنم تو جوابش همینکه نوشتم حال کردم


Fatemeh
ساعت17:49---1 آبان 1392
دختر تو کجایی پس ؟





امروزم که نیومدی ...





ولی دمــــــــــــــــــــــــــــ ــــــت








گــــــــــــــــــــــــــر م .








با رنگ سویی شرتت حــــــــــــــــــــــــــــا ل





کردم حسابــــــــــــــی ...















پاسخ: اصن فک نمیکردم زیر ذربین باشم از طرف کلاسمون افتضاح بود


fatemeh
ساعت12:59---25 مهر 1392
این چند روز هروقت خواستی بری

چت رومت بگو .


رضوان
ساعت22:32---24 مهر 1392
سلام اجی سحر

مطلب خیلی زیبایی بود
پاسخ: لطف داری آبجی جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





23 / 7 / 1392 14:33 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§